برگزاري جلسه آموزشي صيانت از حقوق شهروندي براي بانوان تاکسيران در کرمانشاه

 

چهارمين جلسه آموزشي صيانت از حقوق شهروندي با محوريت اخلاق مداري و قانونمداري باحضور بانوان تاکسيران در واحد آموزشي سازمان تاکسيراني شهرداري کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي تاکسيراني کرمانشاه، در اين جلسه که با هماهنگي و همکاري دادسراي عمومي و انقلاب کرمانشاه و معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري کل استان کرمانشاه برگزار شد، ابتدا حيدري مدير پيشگيري از وقوع جرم دادگستري، پيام و توصيه دادستان عمومي و انقلاب دادگستري در خصوص اهميت جايگاه بانوان تاکسيران در امر حمل ونقل عمومي و تأثير آن بر احساس امنيت و آرامش خاطر بانوان مسافر و خانواده ها را قرائت نمود.
وي سپس طي سخناني بر صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي، در راستاي بالا بردن ضريب امنيت عمومي و صيانت از حقوق شهروندان تأکيد کرد و گفت: آموزشي سودمند است که برمبناي اصول درست اخلاقي بوده و تاثيرگذاري بر رفتار داشته باشد.
حيدري با بيان اينکه يکي مهمترين سرمايه هاي حياتي هر کشور، سرمايه اجتماعي است که توسط يک فرايند تدريجي به وجود مي آيد، افزود: فراگيري مهارتهاي فردي و اجتماعي از جمله راههاي افزايش سرمايه اجتماعي است و بايد در اين راه با جديت گام برداريم و فعاليت هايمان را در اين جهت برنامه ريزي کنيم.  
تاریخ ثبت : 7/11/1396    ساعت ثبت : 8:23